Zde si můžete prohlédnout přehled typů lokomotiv ve skanzenu Solvayovy lomy


První lokomotiva ve skanzenu byla BN 30 R, pojmenovaná "Máňa"

první začátky v roce 1996 v roce 1997 v roce 1997
při stavbě trati v roce 1997 při stavbě trati v roce 1997 při stavbě trati v roce 1997

Dalšími lokomotivami byly BN 30 R, pojmenované "Stáňa" a "Jana"

před štolou
před štolou - vlevo "Jana", vpravo "Stana" se soupravou kiplor

Nejstarší lokomotiva je MD 2 Š - Orenstein & Koppel

před úpravnou na trati

Unikátní je BN 30 U, které se zachovaly pouze tři

po právě provedené generální opravě

Nejmenší lokomotiva ve skanzenu je BN 15 R

se soupravou vozíků z Mořiny

Důlní lokomotivy zastupují BND 15, BND 30 a Metallist B 346

BND 15 při zahájení sezóny 2002 - v popředí vrtačka Flottmann BND 15 při zahájení sezóny 2002
BND 30 kdesi na trati (boční kryty jsou sejmuty)
Metallist B 346 před štolou Metallist B 346 při dopravě návštěvníků v "pulmanech"

Obsluhu lokomotiv zvládne v pohodě i žena

lokomotiva BN 30 R, obsluha Stefi lokomotiva BN 30 R, obsluha Martina

Několik fotografií z provozu

před štolou - vpravo BN 30 R, vlevo MD 2, BND 30, BN 30 R, v dálce Metallist B 346
na nádraží před muzeem - zleva BN 30 U, BND 30, MD 2 Š, Metallist na nádraží před muzeem - zleva BN 30 R, MD 2, "pulmany", BN 30 U, BND 30, MD 2 Š, Metallist B 346
před úpravnou - zleva MD 2 Š, BND 30, při pravém okraji BNE 50