Koncem léta 1996 získáváme první kolejnice a výhybky z lomu firmy Biskup, Kvis a Kotrba v Řeporyjích
Je podzim 1996 a my stavíme první přejezd přes cestu
Další koleje získáváme na podzim 1996 z dolu Richard
Jaro 1997 nás zastihuje na budoucím nádraží před štolou
V létě 1998 se nám daří získat další koleje z dolu Čelina
Předjaří 1999 a my opět přestavujeme nádraží u muzea
Práce na odklízení suti a navážky v prostoru objektů úpravny v zimě 2000
Výstavba trati k nové trafostanici trvala až do poloviny roku 2001
První etapa - trať k nádraží v lomu
Druhá etapa - přejezd přes cestu
Třetí etapa - dostavba k nové trafostanici
Na začátku roku 2002 byla provedena výměna výhybky R 5 v prostoru úpravny
Další akcí je rekonstrukce druhého přejezdu na trati ke štole
V prostoru úpravny pokračují práce na odklizení suti a vyrovnání terénu
Ihned po ukončení sezóny 2002 byly zahájeny rekonstrukční práce na úseku trati od křížení u štoly přes Úpravnu hornin až k starému násypáku